چند سوال از آقای دکتر محمود احمدی نژاد

خرید بک لینک

بسم الله القاسم الجبارین

اینجانب به عنوان یک دانشجو از رئیس جمهور سابق جناب آقای دکتر احمدی نژاد که به مدت 8 سال سکاندار مسند ریاست جمهوری بودن چند سوال دارم

1.چرا در دوران حکومت حضرتعالی کشور جمهوری اسلامی ایران بیشترین شهید را داشته است؟

بیشترین شهید نه از نظر تعداد بلکه از نظر موقعیت زمانی و اهمیت شهدا در آن برهه از زمان همانند شهید تهرانی مقدم که در ذاغه مهمات به شهادت رسیدند یا شهدای هسته ای که یکی پس از دیگیری به شهادت رسیدند و دولت شما به جزء یک پیام تسلیت کاری دیگر انجام نداد مگر اینطور نیست که در یک سیستم اطلاعاتی سالم پس از افشا ویا لو رفتن مکان یک فرد یا اعضا یک گروه آن گروه مد نظر را در بالاترین درجه امینت می برند به طوریکه دستیابی به آن فرد غیر قابل ممکن می شود اما ما شاهد این بودیم که شهدای هستی با فاصله چند ساعته شهید شدن

2.چرا شما که خود را فردی ولایی و مطیع امر رهبری می نامید و با اطلاع از اینکه نظری رهبری در مورد آقای مشایی منفی بود آقای مشایی را به سمت معاون اولی منتسب کردید وباعث شدید رهبری به حضرتعالی دستور کتبی بدهند با این حال هم پس از گذشت 4 روز آقای مشایی استئفا دادن نه اینکه عزل بشوند و باز حضرتعالی آقای مشایی را به سمت رئیس دفتری منصوب کردید آیا این حرکت یعنی مقابل رهبری ایستادن ویا چیزی شبیه ... لطفا صریح پاسگو باشید

3.آقای احمدی نژاد همان طور که مستحضر هستید می توان یکی از پایین ترین رده کار اجرائی را به کارمندان زحمتکش شهرداری یعنی همان رفتگران نسبت داد؛ حال شما تصور کنید که یک روز این کارمندان عزیز به سر کارشان نیایند ؛پنچ روز نیایند؛ هشت روز نیایند؛ ودر آخر یازده روز نیایند می بینید که آنوقت کل کشور به فساد کشیده می شود حال که شما خود رئیس قوه مجریه می باشید یعنی، در بالاترین رده کار اجرائی و یازده روز هم سر کار نمی آیید حال دیگر می توان تصور کرد چه اتفاقی سر این مملکت افتاده است چرا ؟؟؟

4.آقای احمدی نژاد شما که خود را مدیری پاک دست معرفی می کردید چرا با پول بیت المال کل خانوادیتان را به نییورک بوردید ؟؟؟

5.به حمد الله کشور جمهوری اسلامی ایران رهبری مقتدر و دانا دارد و اگر خطائی از سوی یکی از سران قوه سر بزند خود رهبری به مسئله رسیدگی می کنند لزومی ندارد حضرتعالی این مسئله را که نه ثابت شده است و نه سندی مبنی بر آن ارائه شده باشد را بگوئید وباعث بی اعتمادی و افزایش تنش بین مردم بشوید شما به عناون رئیس جمهور یک کشور موظف به ایجاد آرامش بین آحاد مردم هستید نه تنش با نگاهی اجمالی به عملکرد حضرتعالی در فتنه 88متوجه می شویم که خود شما هم از آن دسته از افرادی بودید که باعث افزایش تنش بین مردم می شدید چرا به جای ایجاد آرامش فقط کشور را دچار تلاطم می کردید؟؟؟

سیاسی،فرهنگی،آموزشی،اجتماعی...

ما را در سایت سیاسی،فرهنگی،آموزشی،اجتماعی دنبال می‌کنید

برچسب: چند سوال از محضر استادم,چند سوال از اهل سنت,چند سوال از دوست دختر,چند سوال از خدا,چند سوال از محضر استادم جلد دوم,چند سوال از کوروش پرستان,چند سوال از محضر استاد,چند سوال از دفاع مقدس,چند سوال از دوست پسر,چند سوال از ریاضی ششم, نویسنده: بازدید: 296 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 4:22

صفحه بندی